13 októbra 2007

Trochu radosti

Začiatkom júna som na nete objavil zaujímavý slovenský projekt inmusic.sk. Písal o hudbe, ktorá ma zaujíma, vyzeral dobre. Napadlo mi, že im napíšem, či by som nemohol občas prispieť nejakým článkom. Nikto sa neozýval a ja som to nechal tak. Pred dvoma týdňami mi na, medzičasom už zabudnutý, mail prišla odpoveď. Pozitívna. Blog sa páčil a mal som skúsiť niečo napísať. Zhodli sme sa na Prefuse 73 (na blogu už spomínanom). Poslal som svoj text a.. Uverejnili ho. Zdieľajte radosť so mnou:)

3 comments:

lucus povedal(a)...

zdielame:)gratulacky dostabas a pusu na vsetky dve lica a ako bonus mozno este neco sladke:)

Anonymný povedal(a)...

lucus: tolko erotiky pred 22,00?

exp: som stastim cela bez seba :D

Anonymný povedal(a)...

@all: inmusic ma otvorene brany novym ludom, ktori zdielaju nas entuziazmus :) kontaktujte nas na redakcia@inmusic.sk

ludia pre ludi :)

je cas prejst na novu uroven