19 mája 2007

Battles - Mirrored

Skvelá správa pre všetkých, ktorí radi objavujú nové hudobné horizonty! Štvorica hudobníkov z New Yorku hovoriaca si Battles ukazuje ako inak sa dá hrať na bicie a gitary než sme bežne zvyknutí. Ich debut Mirrored nie je žiadna nudná gitarovka (ako napríklad nový The Bravery), vlastne to ani žiadna gitarovka nie je. Battles robia ťažko opísateľnú hudbu, ktorú sa rôzni kritici snažia definovať ako niečo medzi math-rockom, experimentalom a boh vie čím ešte. Ich pesničky sú pomerne repetitívne, napriek tomu však extrémne pestré a zábavné. Nudiť sa nebudete ani sekundu, to prisahám. Dôkaz (moja obľúbená):

Album oficiálne vyšiel 14. mája. Prvý singel bol vydaný 21. februára a britský hudobný magazín NME ho vyhlásil za singel týždňa. Volá sa Atlas a pozrieť si ho môžte na konci článku. Ja osobne som sa pri jeho sledovaní dosť dobre zabával.

Ak tento rok nejaká iná kapela vyprodukuje osviežujúcejšiu
a inovatívnejšiu nahrávku, budem naozaj ohromený.
(The Silent Ballet, post rockový server)

Atlas (taken from 'Mirrored')

Add to My Profile | More Videos
pošli na vybrali.sme.sk

2 comments:

Anonymný povedal(a)...

prisla som na to, co sa mi na battles paci a dokonca to dokazem aj celkom obstojne sformulovat:)
teda, je az na hranici geniality autora (a interpreta), ked aj pri niekolkonasobnom vypocuti skladby v nej najdes daco nove a nezname, cosi co ta znovu prekvapi.

exp povedal(a)...

to vies, hudba pre fajnsmekrov :)som radf ze sa paci