02 augusta 2007

3x Harder Better Faster Stronger

Dnes trochu o recyklovaní, ktoré máme radi.

Isto poznáte Harder Faster Better Stronger od francúzskych Daft Punk, song založený na sampli z pesničky Cola Bottle Baby od Edwina Birdsonga. V roku vydania 2001 sa z neho stal celkom slušný hit.

O šesť rokov neskôr, čiže teraz, prišiel Kanye West a požičal si z Harder Faster Better Stronger ďalší sampel. Vystaval na ňom svoj song Stronger (z nadchádzajúceho albumu Graduation) a zaopatril mu aj veľmi slušivé, a drahé, video. Futuristické a silno vizuálne dielo sa natáčalo deväť dní v Japonsku, ďalšie tri mesiace trvali postprodukčné práce. Obsahuje niekoľko odkazov na dva anime filmy a okrem samotného Westa sa v klipe objavia aj americká speváčka Cassie a samotné duo Daft Punk.

A potretie. Fan art občas nepozná hranice, ako je tomu napríklad aj pri Harder Faster Better Stronger. Toto neuveriteľné "one shoot" video sa možno trochu dlhšie rozbieha, na konci ale takmer vyrazí dych. Čo všetko ľudia nevymyslia...

2 comments:

Anonymný povedal(a)...

posledny mi sice nesiel c ely ale na youtube som si vypocula aj ine.a najviac sa mi paci asi ten druhy,ked ich chcem celkovo ohodnotit.napad je najlepsi jednoznacne v poslednom.ale ked som ich pocuvala a citala k tomu tvoj clanbocek,mala som pocit totalneho deja vu...nwm co sa to deje,asi unava zo sauny:)posielam vsetko better faster stronger:Dlucus

exp povedal(a)...

pekne si to skomentovala :) a psychicke stavy zo sauny? celkom sleha :D